Naar boven

FAQ

Voor een aantal veelgestelde vragen hebben wij antwoorden geformuleerd, kijk of die van jou erbij staat.

Door een storing bij onze verzendprofider kan er wat vertraging zijn bij pakketten die tussen 7 oktober en 10 oktober zijn besteld. Wij zijn hard bezig om de achterstand in te lopen, je pakket komt er zo snel mogelijk aan!

Waar blijft mijn bestelling?

Als het goed is heb je een track & trace code ontvangen waarmee je het pakketje kunt volgen. Zo niet, bekijk dan of deze email in de spam filter is beland. Kom je er niet uit, neem dan contact met ons op zodat wij de track & trace kunnen achterhalen.



Krijg ik mijn retourkosten terug als ik een klacht heb?

Heb je een klacht over een product dat je bij ons hebt gekocht? Je kan het naar de winkel terugbrengen of naar ons terugsturen zodat we de klacht kunnen beoordelen. Voeg in dat geval je gegevens (naam/adres/telefoonnummer/emailadres) toe, samen met een kopie van de originele aankoopbon en een beschrijving van de klacht of het probleem. Ons retouradres is:

Soellaart Outdoor & Wintersport,
t.a.v. afdeling Service
Claes Tillyweg 8
2031 CW Haarlem

Als de klacht onder de garantie valt, zijn de verzendkosten kosteloos en zullen we deze kosten achteraf vergoeden. Zo niet, dan zijn de retourkosten voor uw eigen rekening.



Ik heb geen kortingscode ontvangen.

Soellaart werkt niet met een kortingscode bij de inschrijving van de nieuwsbrief. Wel ontvang je via de nieuwsbrief als eerste bericht over onze SALE, evenementen en aanbiedingen.



Ik heb een klacht over de bezorging.

Als je een klacht hebt over de bezoging, dan kan je deze kenbaar maken bij de vervoerder. Wil je de klacht indienen bij DPD? Gebruik dan dit formulier: https://contactformulier.dpd.vanadengage.online/




Mijn pakket is beschadigd bij de bezorging.

Meld dit direct, maar uiterlijk binnen 7 kalenderdagen na ontvangst schriftelijk aan DPD. Voor deze klacht kan je ook dit formulier gebruiken: https://contactformulier.dpd.vanadengage.online/



Ik heb een product geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Het aankoopbedrag zullen wij zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen, terugbetalen. Het bedrag wordt teruggestort via de betaalwijze van de bestelling.

Zie ook onze voorwaarden zoals vermeld op onze website:

https://www.soellaart.nl/nl/pages/ruilen-en-retourneren/



Mijn slaapmat is stuk, wat moet ik doen?

Je kan de slaapmat aan ons retourneren. Dan kunnen wij beoordelen of het defect aan de slaapmat onder de garantie valt. In het algemeen kan worden gesteld dat lekkage niet onder de garantie valt, behalve als het ontstaat door een fabrieksfout. Als de lekkage door eigen toedoen is ontstaan, dan berekenen we voor de reparatie 35,00 euro.

Als je de mat wilt retourneren, kan je twee dingen doen:

1. Kom langs in de winkel met het artikel en de originele aankoopbon.

2. Stuur het artikel naar ons op. Voeg in dat geval je gegevens (naam/adres/telefoonnummer/emailadres) toe, samen met een kopie van de originele aankoopbon en een beschrijving van de klacht of het probleem. Ons retouradres is:

Soellaart Outdoor & Wintersport,
t.a.v. afdeling Service
Claes Tillyweg 8
2031 CW Haarlem

Een reparatie, die binnen de garantie valt, is kosteloos. Hierbij worden de garantievoorwaarden van de fabrikant gevolgd. Als een klacht niet onder garantie valt nemen wij contact op, om samen tot een goede oplossing te komen.

Een gerepareerd of vervangen artikel kan worden opgehaald in de winkel. Op verzoek kunnen we het artikel naar je opsturen. Als de klacht onder de garantie valt is dit kosteloos, zo niet, dan worden er naast de reparatiekosten ook verzendkosten in rekening gebracht.

Het is niet voor alle reparaties mogelijk om de kosten direct te specificeren. Als de reparatiekosten bij inname niet bekend zijn, kunnen wij op verzoek een prijsopgave doen zodra duidelijk is wat de kosten zullen worden. Mochten er veranderingen optreden in de hoogte van de reparatiekosten dan laten wij dat zo snel mogelijk weten.