Naar boven

FAQ

Voor een aantal veelgestelde vragen hebben wij antwoorden geformuleerd, kijk of die van u erbij staat.

Waar blijft mijn bestelling?

Als het goed is heeft u een track & trace code ontvangen waarmee u uw pakketje kunt volgen. Zo niet, bekijk dan of deze email in uw spam filter is beland. Komt u er niet uit, neem dan contact met ons op zodat wij de track & trace voor u kunnen achterhalen.



Krijg ik mijn retourkosten terug als ik een klacht heb?

Heeft u een klacht over een product dat u bij ons heeft gekocht? U kunt het naar de winkel terugbrengen of naar ons terugsturen zodat we de klacht kunnen beoordelen. Voeg in dat geval uw gegevens (naam/adres/telefoonnummer/emailadres) toe, samen met een kopie van de originele aankoopbon en een beschrijving van de klacht of het probleem. Ons retouradres is:

Soellaart Outdoor & Wintersport,
t.a.v. afdeling Service
Claes Tillyweg 8
2031 CW Haarlem

Als de klacht onder de garantie valt, zijn de verzendkosten kosteloos en zullen we deze kosten achteraf vergoeden. Zo niet, dan zijn de retourkosten voor uw eigen rekening.



Ik heb geen kortingscode ontvangen.

Soellaart werkt niet met een kortingscode bij de inschrijving van de nieuwsbrief. Wel ontvangt u via de nieuwsbrief als eerste bericht over onze SALE, evenementen en aanbiedingen.



Ik heb een klacht over de bezorging.

Als u een klacht heeft over de bezoging, dan kunt u deze kenbaar maken bij de vervoerder. Wilt u de klacht indienen bij DPD? Gebruik dan dit formulier: https://contactformulier.dpd.vanadengage.online/




Mijn pakket is beschadigd bij de bezorging.

Meld dit direct maar uiterlijk binnen 7 kalenderdagen na ontvangst schriftelijk aan DPD. Voor deze klacht kunt u ook dit formulier gebruiken: https://contactformulier.dpd.vanadengage.online/



Ik heb een product geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Uw aankoopbedrag zullen wij zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen, terugbetalen. Het bedrag wordt teruggestort via de betaalwijze van de bestelling.

Zie ook onze voorwaarden zoals vermeld op onze website:

https://www.soellaart.nl/nl/pages/ruilen-en-retourneren/



Mijn slaapmat is stuk, wat moet ik doen?

U kunt de slaapmat aan ons retourneren. Dan kunnen wij beoordelen of het defect aan uw slaapmat onder de garantie valt. In het algemeen kan worden gesteld dat lekkage niet onder de garantie valt, behalve als het ontstaat door een fabrieksfout. Als de lekkage door eigen toedoen is ontstaan, dan berekenen we voor de reparatie 35,00 euro.

Als u de mat wilt retourneren, kunt u twee dingen doen:

1. Kom langs in de winkel met het artikel en de originele aankoopbon.

2. Stuur het artikel naar ons op. Voeg in dat geval uw gegevens (naam/adres/telefoonnummer/emailadres) toe, samen met een kopie van de originele aankoopbon en een beschrijving van de klacht of het probleem. Ons retouradres is:

Soellaart Outdoor & Wintersport,
t.a.v. afdeling Service
Claes Tillyweg 8
2031 CW Haarlem

Een reparatie, die binnen de garantie valt, is kosteloos. Hierbij worden de garantievoorwaarden van de fabrikant gevolgd. Als een klacht niet onder garantie valt nemen wij contact met u op, om samen tot een goede oplossing te komen.

Een gerepareerd of vervangen artikel kan worden opgehaald in de winkel. Op verzoek kunnen we het artikel naar u opsturen. Als de klacht onder de garantie valt is dit kosteloos, zo niet, dan worden er naast de reparatiekosten ook verzendkosten in rekening gebracht.

Het is niet voor alle reparaties mogelijk om de kosten direct te specificeren. Als de reparatiekosten bij inname niet bekend zijn , kunnen wij op verzoek een prijsopgave doen zodra duidelijk is wat de kosten zullen worden. Mochten er veranderingen optreden in de hoogte van de reparatiekosten dan laten wij u dat zo snel mogelijk weten.